Kraschad dator, FUCK!

Har lust att skriva några rader om hur sur jag är och att jag inte kommer överleva, men ska försöka att vara lite mer... Ja! Vill inte förstöra eran kväll, haha! Nej men seriöst, min dator är DÖD. Så död som det bara går också. Läste lite på internet om probleet och det ser ju inte just ut precis. Om jag har tappat allt på den så vet jag allvarligt inte vad jag gör! Hela mitt liv de senaste två åren finns där i ju! :( Ingen aning om vad jag ska göra nu ikv, hade tänkt ta det lugnt och se film men det blev ju ite svårt ;)
 
Aja hoppas ni har en bra midsommardagskväll (kan man säga så?!) med era fungerande datorer! :D
 
Har inga bilder nu heller så här är några GAMLA från 7an tror jag? :) Då hade jag ingen egen dator och lika glad var jag! Så jag kommer nog överleva. Eller...?

Julias bilder! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0