Usch

Här är lite bilder från idag och igår. En bild på min lillasyster med hennes coola glasögon och lite nagellsaker jag köpt idag!:) Igår så gick vi på Anne Frank museet. Det är i huset som hennes familj gömde sig i under kriget. Det var väldigt bra och intressant! Imorgon drar vi hem, ska bli skönt. Har inte varit hemma på mer än två veckor, förutom typ en natt.

Usch känner att jag börjat göra sådana här tråkiga inlägg som typ:
Idag vaknade jag klockan 9, då åt jag frukost. Mackor och juice. Sen så sminkade jag mig. Sen så for jag inte till stan. Åt god middag med mina kompisar, för att sen fara hem och sova till en film!


 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: timothy

hej deniece felicia och du är så söta min blogg heter greenzity.wordpress.com

2012-08-28 @ 12:16:40
Postat av: Malene haugen

Hej, vad hittade du enkla vita lösnaglar hela och inte naglar som man har bara längst fram menar på hela nageln. Och att du har så Fina naglar :) p.s Danielas kusin :)

2013-09-06 @ 21:57:13
URL: http://plillaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0