Kom inte upp

Jag gjorde ett inlägg igår, om inte två, men det verkar inte ha kommit upp på bloggen. :/ Igår var vi iaf och lärde oss om olika religoner och vi lekte en lek så att man fick veta lite om hur det kändes när folk bröt mot sin religons "regler", låter tråkigt men det var faktiskt ganska kul! :) Sen gjorde vi en massa mer grejer som prata i grupp lite pyssel osv. På kvällen gick jag och några andra in till torget och gick på ett hollänskt café!
Idag så har vi varit och gått på några stationer. En av dem (min favorit) så var det en stor hinderbana i skogen som man skulle ta sig igenom så snabbt som möjligt. Lite svårt att förklara och jag har inte så långt av min datatid kvar så ska börja logga ut.

Men inatt så ska vi ha en nattaktivitet som pågår till ungefär 03.00. Det kallas för "Dream" och jag har hört mycket gott omd det^^

weheartit

Saknar dansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0