I hate the way you look at me

Är hos min pappa i Luleå nu. Är trött efter en lång vecka. Våran dansklass och musikklassen har varit på turné för alla 6or som ska söka nu i vår! Jättekul har det varit men jobbigt pga en massa saker (hur orkar ni ens??). Haha.
Imorgon ska jag på sminkkurs kl10 på Make Up Store. Tvivlar på att jag tar mig upp. Aja, ska se film nu och bara ta det lugnt.
Här får ni en lite småsöt bild på min härliga klass i 7an när vi sovit över på skolan! Längtar till veckan då vi troligtvis gör det igen! ♥

Fridas bild!

Kommentarer
Postat av: TARA - EN AV TVÅ BÄSTA VÄNNER

JAg bäst middag laga, sätta in en låda med rester i mikron och bre 4 mackor xD

2011-02-04 @ 21:22:30
URL: http://tarajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0