Påsk hos pappa!

Eftersom jag inte skrev så mycket om påskfirandet hos pappa lägger jag in lite bilder från helgen istället!
Riktigt trevlig och mysig helg! Vi var 14 stycken, så när man kom hem på söndagen var man trött, haha! Gulligaste syskonbarnen man har!
Igår fick vi lov! Skoldagen var kul. Vi hade innebandy turnering på skolan. Våran klass förlorade med 4-0, men vi var nöjda iaf. Vi har ju inte gympa och vi mötte 9:or... Vi hade även världens bästa målvakt! Haha, våran mentor Mats!
Annastinas bild!
Eftersom vi har lov så hade jag tänkt sätta mig ute och sola, men det är grått och trist på andra sidan fönstret så får hitta på nå annat.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Okej, jaa, jag var på workshop med dansgruppen Complete på danscenter o känner några som dansar där, danssalarna är jättefräscha och har hört massor om att det ska vara bra så jag tänkte prova en termin.. ;) Jag dansar 2 lektioner balett, jazz, street o funk :) Det är jättekul! Vad är det för skola du går på? O vilken årskurs går du? :)

2011-04-21 @ 13:27:12
URL: http://rybeerghh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, såg nu att du skrev att du gick i 8:an.. ;P

2011-04-21 @ 13:28:17
URL: http://rybeerghh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jasså, så du bor ända där uppe? :) Är det bara grundskola där eller är det gymnasium där också? :)

2011-04-22 @ 00:47:52
URL: http://rybeerghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0