vart tog sommaren vägen?

Ja, vars tog sommaren vägen? ute är det grått och regnigtoch jag har ingen som helst lust att gå ut, och jag som hade tänkt skejta :)
Idag var det skola. en vanlig tråkig måndag. Nästan. Vi hade ingen balett utan såg på våran balett :) Ann-Sofie spelade in våran förra balettlektion så vi titta på de nu :)
Efter skolan så stannade många från våran klass kvar och gjorde en massa grejor xD haha, ska inte gå in på vad :) hade tänkt att ta hem en massa läxor, men de hände en massa grejor så det blev inte, så nu blir det plugg imorgon ! :/ aja, nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok, är trött! :O
är hos mormor och morfar, ska va det till fredag, för mamma e i stockholm och hälsar på pauan. :)
PUSS!! <3

GRATTIS JULIA PÅ 14-ÅRSDAGEN!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0