Bäst musik just nu (då) RixFm !

TJotjo, idag var det mer än 20+ så jag har varit ute och solat, till en början. Sen blev det tråkigt och jag började kratta, jag krattade och krattade... ( money, money, money... ) ;)


Men med hjälp av RixFm ( som mest har gammla och utnötta låtar) så klarade jag de! :D *stolt*




Så jag har varit ute och krattat och solat typ hela dan, förutom då jag blev jagad av en humla som hade tänkt bygga bo i en av MINA lövhögar... X) Haha! :D
imorgon så kunde inte Alexander komma :( stackarn hade blivit sjuk krya på dig! :( <3
Aja, nu ska jag gå och lägga mig, ska nog smsa med Alle :)
Imorgon så ska jag kratta mammas killes gård, då tjänar jag ännu mer pengar!!! :D:D <3

HADEGÖTT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0