Älskar dig! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

igår så var jag med Sofie,Alexander, Albin, Lukas och Viktor :)tsch
Jag och sofie åkte buss till byske med julia, fast  hon fortsatte in till skellefteå. När vi var framme så träffade vi killarna och gick till lukas :) Där så spelade jag nå spel på en ipod, jag var jättebra!
                                                                                                                 dålig
Sen for vi till Albin och åt, sen såg vi film :D
Innan vi for till bussen sen så gick vi till en lekpark, längesen man klättrade på en klättervägg och åkte ruschkana :O xD
Aja nu MÅSTE jag fara till skolan, börjar 9 xD

Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0