Tänker ni släcka ljuset??

Ikväll är det ju Earth Hour 2010, ska ni släcka lampor och Tv:n dator och sånt?




Blev vist en gansk liten bild där i slutet, men man ser ju ändå  skillnad!!

HaHa, men jag tänker ändå inte släcka, är nån film jag ska se xD HaHa! Men man kan ju släcka resten :)

Idag så har jag sytt nå grjor som jag ska ha på mina byxor i musikalen :)
Efter det så gick jag till kiosken och köpte tre piggelin och två twiser, tjejen i kassa kollade helt konstigt på mig... xD
HaHa men jag var så himla sugen på isglass... -har redan ätit två stycken en kvart efter jag köpt dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0