Skolan imorgon ju!

Nu sitter jag hos mormor och morfar och ser på Blåsninge-n på femman :) Ser alltid det på söndagar, riktigt roligt!
Idag så vaknade jag klockan tre, somnade klockan två två igår så jag fattar inte hur jag kunde sova så länge! :S :O

Så jag har väll inte så mycket mer att säga tror jag..
Jo! xD mormor lyckadees att lura mig och Daniela...
Vi satt och åt middag hos dom, och när vi hade ätit klart så sa jag:
-Men du fyller ju år snart :)
Mormor:Jo det var det jag skulle säga, jag fyller år idag!
Jag och Daniela:Neej, du fyller ju år 5 april!
Mormor: Nej, egentligen inte, jag fyller egentligen år nu, 14:e. När jag föddes så var det så många som fyllde år den fjortonde och så var jag skendöd tills den 5 april, och då sa dom att jag fick fira den 5:e april istället.
och det fick jag veta av ett brev när jag var 18 år, och då så fick jag inte säga något förrens jag fyllde 75 och det gör jag ju idag.

Och så fortsatte det så, sen så tog hon fram en tårta och då gick man ju nästan på det ju xD
Jag fattade ingenting, men till slut så sa hon att hon skojade xD Vad mycket man kan luras av...

Men hadetbra!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0