Internet har varit trasigt -.-

Ja, som rubriken sägewr så har internet  varit trasigt igår, så jag kunde inte skriva nå.
Så här var i allafall gårdagen:
VI började skolan 9:00 och då hade vi genomrep ända tills klockan 18:00.
Där borta var det väll ändå kul, fast klumpg som jag är så lyckades jag trampa in en glasbit i foten, så det var bara att gå till sklsköterskan och dra ut den.
Efter klockan 18:00 så kom mamma och hämtade mig och så for vi till Kopparnäs och firade nån påsksak.

Aja, det blir ett kort inlägg eftersom jag måste hinna blåsa håret och äta innan jag far till skloan, idag så kommer pitholmsskolan och ser på musikalen.


Pussar!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0