Datasalen :)

Nu har vi So lektion igen i datasalen :)
Letar fakta om Europa och Storbrotannien -.-''
Igår så orkade jag inte blogga nå, var hur trött som helst när jag kommer hem!
Klockan tioi sex så stod jag utanför EFS och väntade på att scouterna skulle börja,men ingen kom :S
Så jag skickade ett SMS till Sofia som är ledare och frågade vars alla var.
-Vi ska vara på Havsbadet ikväll och bada! Ring Joel om det är något :)

Såklart så hade ju jag glömt det! Jag for hem, hämtade badgrejor och for mot havsbadet.
Var där och ombyttoch i badet tio över sex :D Fast dom hade varit där  sedan halv sex...
Men jag hann ändå bada i två timmar (y)
Så det var kul!
sen när jag kom hem så såg jag på Andra Avenyn och somnade sent :P JaJa Hejs!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

amen, de är ju så ;)

2010-03-11 @ 16:26:57
URL: http://moalundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0