.

Idag så har jag först varit i skolan :)


Fysik :)

Så här fina var mina glasögon när jag kom bowlingen från korpen :)

HaHa det är mobilbilder och det är därför dom inte är så bra... :)

Efter Skolan så traskade jag och Jennifer iväg till korpen på nå boxningsträning, som sög!
Tyckte i alla fall jag och Jennifer.

Efter korpen så gick jag till bowlingen (Felicia skulle ha dans bredvid) och då kom mamma med mat till mig och sen for jag till scouterna :)

Nu är jag i alla fall hemma och sitter i min varma säng :):)

Här är två bilder som jag och Felicia tog nyss :D



 Har fått ett nytt franskablad av Brage så nu blir det väll att plugga lite :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0