LördaaaG!

Nu är man äntligen hos dom hära!


OBS! Danielas bild!

Fast Jonas är i Skellefteå nu, han kommer på måndag tror jag. :)
Just nu så sitter jag och väntar på attmaten ska bli klar.
Vi tänkte först äta vegetariska hamburgare, men vi hittade inte några "frisco bröd" så då gick vi till en annan affär, inte där helller fanns det nå bröd, så vi knatade vidare till en tredje affär. Kanske tredje gången gillt?
Men nej, de fanns inte dära heller :@ Så det fick bli stuvade makaroner med köttbullar till, men det blir ändå gott!

Kom ihåg att rösta på veckans blogg, kan vara DU som avgör! ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0