Less på att det inte funkar! :/

Igår och i förrgår så har jag ju inte skrivit, men det är inte mitt fel! ;o har inte funkat att logga in, och så har det varit för andra också. Less på att det alltis ska lagga på bloggar.


Måndag:Skolan var väll som vanligt, tror jag? minns inte... :P Plugggade mycket på kvällen och såg på TV -var också på streeten :)

Tisdag:Pluggade då också och spelade The Sims 3 xD trodde att det var Andra Avenyn klockan nio så jag satte på TV:n men då var det OS, kom inte på att det nu mera är AA på onsdagar förrens en kvart ;P

Idag:Vaknade och hade brottom som vanligt på morgonen.Första lektionen var det NO-prov. Vi delades in i grupper, två och två, jag blev med Anna-Stina. Det var bra för att vi kunde olika saker, så om vi har alla rätt (av dom vi skrev in) så blir det MVG :)
På balletten var vi på RB ( regnbågen) i den salen eftersom att vi inte kan vara i våran på skolan för att det luktar konstigt. När vi skulle gå därifrån efter lektionen för att se på 9C som skulle dansa så gick det igång ett larm i salen vi var i. och så var det någon som skrek :
DET BRINNER! Och för en sekund så fick alla panik och en del började att springa därfrån, men det var inget larm i korridoren... Så då tänkte vi efter och kom på att det nog var ett inbrottsalarm.
Det visade sig att det var ett visst litet troll som hade varit och lekt med något handtag ( kan ge er  1 ledtråd, har skrivit om den personen tidigare i detta inlägg xD )
9C:s dans var lite småkul ;) dom skulle se ut som gamla gubbar ;P
Efter några tråkiga lektioner så skulle 7C:s killar dansa ;D
Våran klass är nästan lika bra som dom !
På kvällen så har jag varit ¨på scouterna, där var vi på Strömlida och åkte i backen och grillade marshmallows (vet inte hur det stavas) och pinnbröd och korv :D
Nus ka jag se på Andra -avenyn på datorn, eftersom det är OS på TV. Hoppas bara att dom lägger in Andra Avneyn klockan nio, för jag borde plugga lite har SO prov imorgon...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Ellerhur!<3

2010-02-17 @ 21:43:24
URL: http://twilightisen.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

det är blogg.se som är miffo :P funkar bättre på andra sajter.

2010-02-18 @ 02:24:02
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: fije

haha :) tackar! ;)

kraam<33

2010-02-18 @ 07:29:14
URL: http://fijesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0