Äntligen Heelg! :DD

Idag när jag kom tll skolan så var alla skåp prydda med ett rött pappershjärta.
På dom kunde det stå:

Trosor är röda kalsonger är blå, skitsamma de ska av ändå.

Söt du är!

Supersnygg!

Du är så het att du får djävulen att svettas.

Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

Min varsa är rik ska vi hångla?

Ja, det var de jag kom i håg iallafall :) En del var mer roliga och en del lite mindre :P
Idag så var det matteprov, hoppas det gick bra C:
Efter det var det musik och då fortsatte vi med våra låtar och en del spelade in.
Efter lunchen var det dans resten av dagen.
Från klockan ett till halv fyra så hade vi en engelsk kille som heter Peter.
Handlade mycket om improvisions övningar :)

Vi slutade kring tjugo i fyra och bussen till Luleå gick klockan fyra...
Så klart så missade jag och Anna-Stina den -.-
JaJa, vi fick vänta i en halvtimme på nästa så då gick vi och köpte lite mat på Sunes ;)
På bussen åkte vi med ella, hon skulle till rosvik, efter det så lyssnade jag och Anna.Stina på lite musik ;)

Nu sitter jag och ser på Morden i Midsomer (stavning?) Är väl sådäär..

Imorgon blir det kanske att fara på Leos Lekland med Systern och barnen från Göteborg :DD
Kanske blir att jag far och åke skridskor med Alva också, får se hur det  blir.

Nu ska jag ta det lugnt oct titta på Tv, Hadet gött!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0