Nerbäddad

Igår så lämnade vi underbara Paris, åh vad jag vill tillbaka! Det har varit så himla kul och en jättebra grupp :D Igår så gick nästan hela dagen åt att resa, var väldigt jobbigt då jag inte mådde så bra. Jag stannade hemma idag och ligger nu nerbäddad i en tjocktröja, onepiece, husets varmaste filt och täcke. När jag vaknade imorse med förkylning och huvudvärk så tänkte jag "Ja, idag är det måndag. Då kan jag ju fara till gallerian som var stängd sist vi var där!" Problemet var bara att den gallerian ligger i Paris och jag inte hade fattat att jag hade kommit hem till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag vill också till Paris!

2012-05-07 @ 12:48:28
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0