Jag lever!

Tror aldrig att det gått så här lång tid utan att blogga, men så blir det när man inte har nån data! Har haft några sjukligt bra veckor :D Varit på läger, Trästock, PDOL, umgåtts med kompisar och familjen :) Nästa vecka är det Luleåkalaset, taggar till tusen! 
 
Här får ni lite bilder och kort om vad jag gjort! :) Alla bilder är från mobilen och oredigerade, men det blir nog bra ändå! :D
 
 
Varit hos min pappa, tittade i en massa gamla fotoalbum. Tycker gamla bilder är jättekul!
Varit på läger!
Varit glad i regnet :D
Prövade på att åka rullskidor :)
Spelat Fuskat spel i regnet!
Spenderat soliga dagar ute med vänner! Här är från Trästock med Julia :)
Blev regn igen = bakade cupcakes
PDOL!!
Märkte att töjningar och festivaler inte var någon bra kombination! (jag vet att jag hade torkat blod i håret(usch (kan man skriva inom parantes inom en annan parantes??) inte mysigt!). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0