Ge mig förslag på nageldesigner!

 
Sitter just nu och väntar på veckans höjdpunkt - nytt avsnitt av Pretty Little Liars! Idag har det varit väldigt fint väder så efter jobbet lade jag mig på studsmattan och solade. Blev dock inte så länge eftersom det började blåsa. Inte kul alls, hade just somnat och drömde att jag gick in i mitt rum. Sen så började det blåsa jättemycket och jag förstod inte vars det kom ifrån då alla fönster var stängda, haha!
 
Måste bara skriva en sak jag stör mig så sjukt mycket på! Folk som hamnar på topplistan på blogg.se som ändrar bloggnamnet (den text som syns i länken) till typ "döda föräldrar och våldtagen" eller liknande. Nog är det väldigt hemskt om det hänt dem men sen går man in på deras blogg och där nämner de det inte. Om de hade en blogg där de skrev om händelserna skulle jag förstå men när de bara skriver så för att få läsare... Jag skulle ALRDIG kunna utnyttja något sådant bara för läsare! Men det är ju jag det :)
 
 
Har lust att lägga ner lite tid på några naglar, har ni några förslag? :D
 
Tumblr_lwqa38bjpm1qg9ruko1_500_large
 
 
 
 Bild från Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Sofi

Water marble! :D

Svar: Jo det var en av de saker jag tänkt mig, blir nog det också! Om jag lyckas få till det snyggt det vill säga... ;)
Om mig

2012-07-04 @ 19:08:39
URL: http://sofiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0