Det var en gång en katt under en tidning.

Sitter och pluggar NO med Julia, blev att ohn sov här inatt! :) Idag så har jag haft fullt upp. Först så åkte jag från stugan vid 9 tiden, kom fram 11 och då var det dans workshop till 1 och sen stannade vi och gjorde på slutproduktionen till 2. Därifrån skyndade jag mig till teatern där jag stannade till halv 6 för att sen se en dansföreställning. HAHA (cred till er som läste).
I helgen var vi stugan vilket var mysigt :D Här får ni lite bilder från i fredags och helgen!

Kommentarer
Postat av: emelie

Vilken söt katt!! Är den din? :D

2012-04-23 @ 15:42:33
URL: http://biggestdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0