Ladda!!

Fixar de sista grejerna till packningen nu så här i sista minuten! Idag har jag haft fullt upp. Först klippning och färgning av topparna hos Felicias mamma, sen for vi in till stan där jag hittade lite småsaker, efter det sålde jag tanborstar till Spanien, middag och sen träffade jag lite folk!
Imorgon måste jag gå upp 5 för att sen fara och hämta upp Felicia och Sofie och köra till flygplatsen, kommer bli AWESOME!!! Tar med datorn så får se om det blir någon uppdatering där borta :) Men nu så ska jag, datorn, mobilen och kameran ladda batterierna inför morgondagen, godnatt!
Nya och kortare toppar!



Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

snygga nagellack :D

2012-05-01 @ 17:48:11
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0