Måla naglar

Nu ska jag måla naglarna och sen ikv så ska jag till Jennifer för ännu en awesome kväll med bbrudarna från klassen! Då tar jag med kameran så får ni lite bilder, kännder att det börjar vara ett tag sen...
Hur som helst så är jag typ supertaggad! Ska snart till Stockholm :D Har nämligen fått prao, på Adidas Outlet! ♥ Gissa om jag blev glad? När jag är i Stockholm så ska jag bo hos min syster Paulina som det ska bli kul att träffa. Innan jag slutligen far hem till Piteå så ska jag till Uppsala för att träffa mina två systrar och syskonbarn! :)
Syskonbarn är typ de sötaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0