Up, down and spinn around

Galet vad snabbt veckorna går. Fredag idag och otroligt skönt! Känns som om jag inte har vilat ut mig på flera veckor. Är typ tröttare på sändagen än jag var innan. Nu har vi äntligen börjat med tåskorna på dansen, riktigt kul! 

idag for jag till Luleå för att hälsa på pappa och släkten, kommer bli kul. Måste gå över till Alva någon dag. Saknar henne nå så galet :D

Idag hade jag franskaprov. Failade totalt kan jag ju bara säga! Borde bli förbjudet med läxor. Ska typ skapa ett eget parti, vinna valet och införa president i Sverige. Lovpartiet, shit vad grymma vi skulle vara!

Som jag tidigare sa så har jag tappat bort min överföringssladd till kameran, men igår hittade jag ett litet uttag på min dator där det satt ett minneskort i. Så jag tog ut det och satte i det från kameran istället, och poff så funkar det. Så nu har jag bilder från ett år tillbaka på datorn. Så bara för att jag är så snäll får ni se lite bilder!











Har även lagt upp min första nagelvideo på Youtube, kolla gärna!! :D





Puss!

Kommentarer
Postat av: Siv-Eline

Så fine bilder :D

2010-10-22 @ 21:07:46
URL: http://siveline.blogg.no
Postat av: Emma

Nu är det dags för folk att rösta i Veckans Bild! :D

Gå in på min blogg för att rösta eller följa tävlingen.

Ha det bra! (:



Och vad tycker du om conversebyxorna som du kan se i mitt senaste inlägg? ;)

2010-10-22 @ 21:14:41
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0