Skoolan

Nu sitter jag i skolani datasalen :)
Vi söker fakta till nå arbete om olika världsdelar, jag och Jennifer har Europa, var den enda världsdelen jag inte ville ha! Har Alltid otur i lottning! MenMen, jag ska skriva lite om Europa sen ska jag skriva om Storbritannien.
Men nu orkar jag inte skriva om skolan nå mer!
Idag när skolan slutar så ska jag traska hemmåt (har gjort det måndag och tisdag är riktigt härligt ju!), ellr inte hem, till mormor och morfar, mamma är på jobbet så jag ska äta middag där :)
Mormor ville att jag också skulle testa hennes nya saftmaskin (??) så man kan göra saft och sånt i, typ juce också, låter gott! <:

Men nu ska jag fortsätta att jobba! :(
Skriver sen ikväll efter scouterna!
Glöm inte att fråga någonting i min frågestund några inlägg ner! :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0