Halvdag:)

Idag hade vi halvdag <3 Egentligen skulle vi sluta klockan 13.00 men läraren kom aldrig så vi fick sluta kvart över 12 istället :D Har inget att göra så jag tror att det blir att börja tänka på lite läxor... Har franska till imorgon som jag inte ens har börjat träna på än, fast den var ganska lätt, bara nå siffror så jag tror det går fort. Kanske ska ta en titt på engelskan också ;P -idag har jag dansat mesta tiden, Först hade vi ballet från 8.15 till 09.45   sedan jazz ffrån 09.55 till 11.25. Sedan lunch, Efter lunchen satt vi bara och vänatde på läraren och sen for vi hem :) Så det har varit en ganska slapp dag, eller slapp kan man kanske inte säga när man tränat dans intensivt i 3 timmar men det var ialla fall kul! :D
Har lust att fara på valls <3 var länge sen man åkte slalom...
Menmen ska titta på lite blloggar nu och sen blir det läxor.

 Ha det bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0