Gårdagen

Igår så hämtade morfar och felicia mig kring tvåtiden och då for vi på kioskpiraten och köpte godis :)

Sen var jag lite med felicia, hon tryckte i sig godis så hon fick i halsen flera gånger o__O
Efter att hon  hade lagt sig så såg jag på film resten av kvällen, fast först så jag på AFV <3 :D

Här är några roliga klipp jag hittade :=)


Gör ont bara man tittar på den ju!

Så himla söta!

HaHa! xD

Naaw!


xD
Sedan såg jag grabben i graven bredvid, den var sådäär.
Sist och BÄST så såg jag what's love got to do whit it <3 Se den!
Nu ska jag kolla lite bloggar Och sen blir det ännu mer film tror jag!

HaDetBra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0