imrogon drar man till Luleå :D

Hej! :) Idag så börjadedagen med att jag gick upp (inte frivilligt) och gjorde mackor åt mina syskon. Sedan väckte jag mina syskon och klädde på lillasystern. Kände mig som en liten mamma när jag fixade allting.
Mamma har typ ryggskott var därför :P
Första lektionen var DISA. Vi pratade om lite olika saker :) Sen matte och några till helt vanliga lektioner.
På dansen skulle det bli en speciell lektion för att vi egentligen skulle ha en engelsk snubbe som lärare (han kommer imorgnon istället) Det började med styrkerunda och sedan stretchrunda ;) Efter det så skulle Ann-Sofie gå och göra något så då tränade vi på våran dans. :)
Efter ett tag så kom hon och våran Pianist tillbaks, MED KLADDKAKA och glass! ;) Gulliga lärare man har!
Efter vi hade fikat var det bild ;D Eftersom vi bara har 40min. bild per vecka så var det kul!
Hann typ mkt idag ;)
På SO:n så hade Sara med sig sin söta lilla dotter Emilia. Vi hade ju teatern som vi tränade på så då kollade hon på. Efter ett tag så satte hon händerna för ögonen och lutade ner huvudet.
Så sa hon:

—Ni pratar för högt.(med ledsen röst) så himla gullig!

Nu så sitter jag i mitt rum och ska snart börja tänka på att lägga mig, har varit hos mormor och morfar ikväll för morfar fyllr år GRATTIS!!! :DD

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, vad fin blogg du har!



Kika gärna in i min blogg och läs om hur jag gör för att tjäna pengar på att blogga (inlägg 124).



http://hurblirdet.blogg.se

2010-02-12 @ 13:40:27
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-12 @ 20:07:01
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0