Godnatten

Nu ska man gå och lägga sig!
Har städat mitt rum idag så det ska bli skönt att lägga sig i en nybäddad säng :)
Idag i skolan så var det halvdag, så då hade vi kvarsittningstiden :P
56minuter, satt typ 70 minuter, var KUL ;D
Hade typ inget att skriva idag, träffade dom från förra klassen och Marie och hennes klass idag igen :) dom hade sett hairspray (stavning?!), det är en musikal som är i Christinasalen bredvid våran skola. Daniela min storasyster hade också sett den och hon och hennes kompisar tyckte den var bra!
Våran klass ska se den imorgon.

Imorgon så är det inga vanliga lektioner på skolan, det är innebandy turnering och prisutdelning för olika saker vi haft på skolan. Och så ska vi se på musikalen.
Efeter det är det SPORTLOV!!
På lördag drar jag till Stockholm blir där till på onsdag, får se hur det blir med att blogga VARJE dag då...
och på torsdag så far jag till Luleå till pappa :)
Moa kanske skulle komma dit någon dag, får se om vi ska vara på stugan eller hur det nu blir::P

Men ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Angelique

åh älska nybäddad säng ;D

2010-02-24 @ 22:30:30
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: felicia

sportlov är u n d e r b a r t !

2010-02-24 @ 23:10:14
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0