Nu drar vi snart ;)

Igår  efter skolan så fäljde jag och sofie med lilla julia till sKelefteå:) Senare på kvällen, så kom Albin, Lukas och Viktor hit ;) Vi hade kul, fast jag och julia kommer typ inte ihåg nå :S :D
Vi kanske läste fel på ciderflaskan och trodde det stod0.7 fast det stod 7.0... vem vet.. :O
För det hände en massa konstiga saker... T.ex. en postlåda som hade på sig en reflexväst ochvinkade och en bil :O hahaja, nog med det, vi hade ia alla fall KUl!! :D
nu så ska vi snart dra till Byske och träffa  Albin, Lukas, Viktor, Danne, Emil och Kanske allexander :D Kulkul!

Men nu ska vi göra oss iordning och sen fara hejdå! :D <3

Ni får bilder sen!




Kommentarer
Postat av: marie

hahaha, det är inte 7,0 i cider ;)

2010-04-24 @ 14:39:49
Postat av: Tea

Röstning på min blogg!!

2010-04-27 @ 23:17:31
URL: http://attvaratea.blogg.se/
Postat av: elina =)

fin blogg! ((((;

2010-05-01 @ 10:42:50
URL: http://duvetelinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0