Sitter och väntar på min mat nu, äter på m...

dsc05210 (MMS)

Sitter och väntar på min mat nu, äter på min systers pappas restaurang. Blir lite plugg till det! Efter det ska jag dela ut lite reklam och sen dra hem och plugga mer. Lång dag! Kommer vara slut efter denna vecka. Ska stanna och dansa tisdag, torsdag, fredag. Sen på onsdag och fredag är det teater. Ingen vila till helgen heller, då blir det att fara fram och tillbaka mellan teaterföreställninar och dansgenrep. Bara för att fylla ut kvällarna också så har jag jättemkt plugg. Åh vad jag kommer sova gott på nätterna!:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0