The Kick Back Pack - Checkaaaaa!

Det finns 5 bloggare som istället för att tävla om läsare och trycka ner varandra jobbar ihop. De hjälper varandra och allihopa har blivit väldigt stora på sista tiden! Jag har följt Caty väldigt länge men följer nu allihopa! Det jag gillar med de här bloggarna som alla har gemensamt är att de är positiva, glada och framför allt F Ä R G L A D A!
CATY.NU

Eftersom jag läst denna bloggen längst så börjar jag med den!
Caty (Katarina Testad) är en söt och rolig tjej med en helt awesome klädstil! I hennes blogg skriver hon om sin vardag, mycket inspiration (både ger och delar med sig av bilder hon hittat), hon lägger upp en massa coola outift bilder, skriva om hennes favoritsport snowboarding, tipsar om kläder osv. I varje inlägg lägger hon in bilder som brukar ha fina rosa ramar och cool färgad text, det gör att allt ser mycket gladare och roligare ut. Hennes blogg blir aldrig tråkig! Hon kommer snart synas mycket på TV i programmmet Djungelns drottning som jag kommer följa :)
En sak som jag inspireras till väldigt mycket av i hennes blogg är att fixa till när jag flyttar hemifrån bland annat klädmässigt. Kolla in den här bilden bara!! Skulle kunna bo där inne!
Jag skulle rekomendera bloggen till de som har skatestil och behöver tips och inspiration. Till de som vill se fräna foton och coola redigeringar. :)

KEELA.SE

Keela (Michaela) driver bloggen Keela.se. Hon slår nog de flesta bloggare med att vara färgglad! I hennes blogg hittar man en massa fina foton, snygga kläder och inspiration, snygga outfit bilder med massor av inspiration, och en massa mer! Keela är en glad och energifull tjej som gillar att shoppa,  ha myskväll med sina nära och kära, fota och sist men inte alls minst SPELA SIMS! :D Jag tycker att Keela är en helt underbar tjej och man kan aldrig motstå att vara glad när man läser hennes blogg, positiva saker hela tiden! Hon är även sjukt jäkla duktig på att måla i datorn! När man ser hennes bilder som hon gjort blir man helt peppad att lära sig sånt själv! :)
Haha var tvungen att lägga ut den här bilden, så söt!
Jag skulle rekommendera hennes blogg till de som är less på alla ytliga och spydiga bloggare och letar efter någon som är glad och inte bara fokuserar på allt dåligt och bara strävar efter att se perfekt ut. Till de som vill ha inspiration.
EPICFAIIL.MYSHOWROOM.SE

Epicfaiil (Moa (murderess) Thun) har den här coola bloggen. Moa är en tuff tjej som gillar att fota, blogga, och spela fotboll. Hon tycker att i en blogg är designen väldigt viktig, det tycker jag att hon har visat också. Hennes design känns väldigt "Moig" (haha). Det är liksom hon i designen på något sätt, hennes stil. Jag tycker även att designen är väldigt mysig. Kanske är det för att den är min favoritfärg lila? :) Förutom att man får se en snygg design när man kollar in på hennes blogg så får man läsa mycket om hur man får bättre självförtroende, att man ska skita i vad andra tycker. Det tycker jag är väldigt bra då det inte finns så många bloggare som faktiskt tänker på det.
En annan bra sak är att hon vågar vara personlig i bloggen, hon vågar berätta båda bra och dåliga saker om sig själv och strävar alltid frammåt!
Jag skulle rekomendera den här bloggen till de som vill ha bättre självförtroende eller tvivlar på sig själva. Till de som gillar att äta mjöl (haha) och till de som har scene core stil.

HOFH.MYSHOWROOM.SE

Hofh (Johanna) är en helt awesome tjej som älskar apor! ^^ Det här en en av bloggarna jag fastnade för direkt när jag såg de på Caty.nu. Johanna är en jättesöt tjej som alltid har roliga och humoristiska inlägg. Hon är inte en sån person som vill ha kvar bra knep för sig själv bara för att hennes blogg ska se så grym ut som möjlig. Hon hjälper istället sina läsare med att få en lika awesome blogg som henne. Hon lägger alltid ut en massa tips och trix t.ex  hur man får en bättre blogg, hur man redigerar snygga bilder osv! Hon har även jättehäftiga tävlingar där man kan vinna colla och dyra märkeskläder. Jag tror aldrig (under tiden jag läst hennes blogg) har sett något negativt i hennes blogg!
Jag skulle rekomendera den här bloggen till ALLA! Haha nej men de som vill ha en gladare vardag, som letar efter inspiration (i alla dess former) och de som vill lära sig olika saker.  :D





KANDYLANDY.SE

En annan blogg jag läste innan de började att samarbeta. Det är Vira som driver bloggen. En tjej som har en grymt snygg stil och vågar testa nya saker. Hon har haft alla möjliga hårfärger och hon är verkligen en person man blir inspirerad av. Liksom alla andra bloggar i The Kick Back Pack har hon jättesnygga outfits bilder. Hon ger även en massa tips på olika stylings och shopping! :) Det jag tycker är bra i hennes blogg är att alla kan hitta något i den. Hon lägger upp väldigt mycket kläder som väldigt många olika klädstilar "tillåter" eller vad man ska säga.
Jag skulle rekomendera denna blogg till de personer som tycker om kläder och mode. Till de som tycker om piercingar. Och till alla som letar efter en helt awesome blogg att följa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0