Inte nog med det

Så nu är jag officiellt utan dator, lämnade den på lagning igår :) Inte nog med det så är vårat internet hos mamma helt retard så går typ inte att göra nå! I söndags så var jag iaf med Lovisa på stan och köpte då detta! Båda två är från Gina Tricot :)

Idag var det väldigt lungt på jobbet, pysslade och gick till dagiset jag gick på när jag var liten. Var kul att gå in där och titta, haha! Vi ska jobba där nästa vecka,kommer nog bli kul!

Okej, nog med ointressant information och blablabla. Ikväll ska jag vara med Felicia. Ni vet ju hur awesome det brukar bli? :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0