När både naglarna och annat blir dåligt

Efter jobbet idag så lade jag mig och sov-solade, grymt skönt! Jag vaknade av att min lillasyster kom och sa att mamma kunde hämta min mobil idag. Jag han bli jätteglad sen så sa mamma att hon sagt imorgon till Felicia. Fan vad ledsen jag blir, har ju längtat jag vet inte hur länge! 
 
Igår så målade jag ju mina naglar, de blev fula som bara den. Tänkte göra om men tror jag väntar med det. De blir bara torra och fula av borttagningen. Eller egentligen är det nog bara för att jag inte orkar, men det ligger lite sanning i det första också... ;)
 
Solnings frisyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0