Kvällen blev inte riktigt som det var tänkt...

Kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig, men det blir det väl aldrig? Nej men hade tänkt ta det lugnt, måla naglarna och lägga mig super tidigt! Men när jag satte mig ner för att måla naglarna så såg jag en spindel = PANIK. Jag fick nå jävla ryck och slängde ut saken spindeln var på genom fönstret och började städa. Dammsög hela rummet, varenda lite golvfläck. Tror aldrig jag varit  så noga! Till och med madrassen, haha. Sen tog jag mig en dusch för tredje gången idag, inbillade att jag hade djur i mitt hår?

Så nu sitter jag här, halv 11 på kvällen och målar naglarna. Kan skylla på att jag inte har några sängkläder då jag slängde de i tvätten och inte hittar de rena ;)

 Åh vad jag vill testa sånna här rullskidskor! Har alltid tyckt det ser så kul ut!

Bild från weheartit.com

Tumblr_m6nkjyqlag1r60zhwo1_500_large

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0