F*CK!!

Wow ett inlägg! Känner att uppdateringen inte är så hög, haha! Jag väntar och väntar på min dator som fortfarande är på lagning. De ringde för någon dag sedan och sade att hårddisken var VÄLDIGT trasig. De skulle försöka att komma in på den men verkade inte som att det skulle gå, sen var windows helt borta från den om jag förstod dem rätt? Skit. Insåg just hur mycket jag verkligen har på den. En massa bilder sen sjuan och tidigare, MASSOR med filmer sen sjuan som jag verkligen vill ha kvar. Sen har jag en massa andra filmer från mobilen och kameran som jag också verkligen vill ha kvar. Bilder på mina syskonbarn, farmor, konfa och WSJ, förra sommaren... Skulle ha lagt upp mer på bloggen så kunde jag ändå haft kvar de!  
 
Haha, märkte nyss att mitt ena fönster i mitt rum inte varit helt stängt så nu lär jag ju ha TUSENMILJARDER spindlar och annat äckligt i mitt rum, så nu blir det städning!!
 
Kommer ihåg när jag öppnade detta i 6an! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0