Kaooos

Idag gick jag upp tidigt för jag skulle till tandläkaren, efter det for jag in till stan och köpte lite nagelgrejor och hämtade ut min dator. Så nu sitter jag här vid den för första gången på nästan två månader. Igår tyckte jag bara att det kändes onödigt att fara och hämta ut den, tycker inte det är nå kul att sitta vid datorn längre! Eftersom att hårddisken hade gått sönder så försvann i stort sett allting från den. När jag fick tillbaka den så sa de att det som gått att spara var huller om buller. Jag tänkte att det kunde väl inte vara så farligt - jag hade fel. När jag skulle gå in och kolla på bilderna som var kvar kom det här fram. Nästan 2500 bilder på min lillasyster, alla likadana. När jag sen upptäckte att det var den första mappen bland typ miljoner andra blev jag less. Så nu lägger jag bort datorn och gör nå vettigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0