Så får du mer läsare på din blogg och svar på tal! :)

Jag fick en fråga för ett tag sen om jag tar bort kommentarer, svaret är ibland.

Jag brukar få väldigt mycket kommentarer om "dagens blogg" eller andra tävlingar som de vill att jag ska vara med i. Jag är väldigt less på sådana kommentarer och tycker inte att andledningen till att man besöker en blogg ska vara att man själv vill ha publicitet.


Man märker också ganska fort om det är en kommentar som en annan bloggägare kopierar och skickar till alla, typ "hur har du haft det idag", "fin blogg, besök gärna min" osv. Sen när man går in på deras blogg ser man att dn bara fått kommentarer där det står "Jo det har jag, du då?", eller "tack detsamma".


Ett tips jag har om ni nu vill ha publicitet och läsare som stannar är att istället kommentera någonting OM inlägget. Typ om jag skrivit om kläder kan man skicka en kommentar om vilket plagg man tyckte var finast osv. Då blir ju jag som äger bloggen mer glad och besöker den bloggen för att ge ett svar. På så sätt stannar läsare :) Ganska lätt att få mer läsare till din blogg på det sättet, du får både läsa roliga och inspirerande bloggar, samtidigt som du själv får mer besökare! :)


Tryck på bilden för att komma till bloggen



Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

svar: ÅH TACK SÅ MYCKET! du kommer få en länk sen som sagt :)

2012-04-19 @ 23:47:41
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0