Söta farmor! ♥

För någon sommar sen när vi var hos farmor inna vi skulle fiska:

Pappa: Vi ska nog börja fara nu, Deniece ska få fiska innan hon far till Piteå.
Farmor: Men inte behöver ni fara för det!
Pappa(lite högre): Jo men hon vill fiska innan hon var till Piteå!
Farmor: Men nog kan hon göra det här, inte behöver du skämmas för det Deniece.

Jag Anna och Pappa kollar lite fundersamt på varandra.

Farmor: Det är bara att du går in på toan, du kan ju låsa om du tycker det är pinsamt! Nog får du fisa!
Jag: Nej, nej! Jag ska FISKA, du vet?
Farmor: Ja nog får ni fara om ni vill, men du kan ju bara gå in på toan.

Efter många försök att få henne att höra gav vi upp och sa hejdå. När vi gick ut ur dörren hörde vi henne säga:
Farmor: Hoppas ni får någon fisk nu då!
Haha♥

Kommentarer
Postat av: marie

HAHAHAHAAHHA NAAW SÅ HIMLA SÖTT :')

2012-04-16 @ 22:49:19
Postat av: Emma - tvillingmamman

Vila i frid, farmor <3

2012-04-17 @ 08:47:26
URL: http://Http://mammaems.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0