Mixed feelings

Det har varit en sån där dag idag. Trött och allt har gått fel. Kändes inte alls som om nationella gick så bra och sen en massa dryga lektioner bara. Hela dagen orkade jag med bara för att jag hela tiden tänkte "Snart balett! Det kommer bli awesome." När baletten närmade sig så blev det en massa tjorv och tjafs i klassen så det blev ingen balett utan fick sitta och reda ut en massa istället, jag som hade sett fram emot det så himla mycket :( Men nu kan jag tänka att IMORGON blir det balett, och då ska jag rocka!! :D
Men nu till det BRA! Imorgon är det ju fredag (JAAA) och det betyder att det är dans nästan hela dagen i skolan, sen ska jag till pappa under helgen vilket kommer blir kul! Vi ska vara ute i stugan så ska ladda upp med en massa serier och lite skolböcker! Efter det är det bara en skolvecka kvar, och sen PARIS! :D När vi kommer tbx från Paris så är det jättemycket dans under den veckan och sen, BARCELONA! :D Wihoo!
En annan toppensak är att min blåtira i stort sett är borta. Tummen upp för det!

Kommentarer
Postat av: johanna

haft en bra torsdag?:)

2012-04-19 @ 20:41:45
URL: http://johies.blogg.se/
Postat av: Helena

Hur har du lyckats fixa den blåtiran?



Kram på dig?

2012-04-19 @ 21:35:48
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0