Jag hatar ju sånna här...?

Senaste:
1. Meningen du sa?: Godnatt!
2. Personen du pratade med?: Pappa
3. Du fick sms av?: Martin
4. Du kramade?: Jenny

Idag:

5. Kläder?:
Under dagen hade jag strumpbyxor, knästrumpor, svart tublinne och adidas. Nu har jag one piece :)

6. Bättre än igår?: Har varit helt okej, men gårdagen var awesome! :D
Imorgon:

7. Är det:
Ehum... håller inte koll på dagarna när det är lov.
8. Planer: Ska hälsa på syrran och syskonbarnen! :)

Favorit:

10. Nummer?:
3,6,7 och 14^^
11. Färg?: Lila<3
12. Årstid?: Sommar höst,vinter och vår!

Frågor och svar:

13. Saknar du någon?:
Martin, min lillasyster, syskonbarn och säkert nån mer :)

14. Humör för tillfället?: Lite små trött!
15. Det första du gjorde i morse?: Petade på Elins kind... :* HEh...
16. Vad åt du sist?: Mandarin/Clementin . Fattar inte skillnaden men god var den i alla fall! :)
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som man tror man kan säga allt till, sen litar de inte på en själv.
19. Vad tänker du på just nu?: Vad jag ska svara på frågan? :)
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Whaaat? Tror det har blivit lite fel här...? ;)
21. Vart reste du sist?: Inom landet så var det Sthlm. Utomlans var... Israel?  :)
22. Vad gjorde du igår kväll?: Blev jagad av en gubbe som uppenbarligen inte var helt klar i skallen, och lite mer awesome stuff's medElin och Jenny! :D :D
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda två :)
24. Ler du ofta?: Jag brukar le när jag är glad. Jag är glad ofta så... JA!! :D
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek! <3
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Haha jo!
27. I vems säng sov du i natt?: Jag "sov" på Jennys golv :)
28. Vilken färg har din tröja?: Om Onepiecen (kan man stava så??) räknas som en tröja så mörkblå! :)

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Heh, tagit slut vet jag inte? Antar det, jag vet inte?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Säkert någon gång!
31. Gråter du när du skadar dig?: Haha? Det beror på hur onte det gör :)
Lycka:
32. Är du en glad person?: Tror det! :D 
33. Vad gör dig glad?: Allt jag blir glad av :D
34. Önskar du att du var lyckligare?: Man kan aldrig bli för lycklig! 
36. Kan musik göra dig glad?: Musik kan göra mig både glad och ledsen :)

Kärlek:

37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Jo!
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja:) Säger det inte om jag inte menar det!
39. Har du en flick/pojkvän?: Jo, världens bästa också!! <3
40. Är du nöjd med det?: <3 <3
41. Är du kär?: Jo :)
Hat:
41. Vem hatar du verkligen? Ehum...? :D
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha, inte vad jag kommer ihåg :)
43. Är du en mobbare?: Nej det hoppas jag inte! :)
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Haha jo!
45. Har du blivit sviken någon gång?: Jo.

Skolan:
46. Gillar du skolan?:Den är faktiskt helt okej! :D 
48. Värsta ämne?: Värsta vet jag inte, men jag tycker att NO kan vara väldigt svårt ibland :)
49. Har du spytt i skolan nån gång?: När jag var liten. Fast läraren trodde mig inte så spydde flera gånger till, tills hon såg det och lät mig fara hem. Heh. 
50. Är skolmaten god?: Den har blivit mycket bättre än förrut iaf!:)

Kommentarer
Postat av: Elin

När fan petade du på min kind dååå??? :O

2011-11-18 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0