Hemma från konfan, för ett tag sen...

Kom hem i söndags. Men Har haft fullt upp med att umgås med kompisar och syskon sen dess så har inte blivit någon uppdatering. Konfirmationen har i alla fall varit något av det roligaste jag gjort i mit liv, typ? Nej men det har seriöst varit hur kul som helst! :D Kändes inte alls roligt att fara därifrån efter 2 veckor! Tänkte lägga upp bilder och berätta lite mer sen, för nu ska jag snart in till stan och träffa Felicia. MEn jag tänkte visa en av mina presenter nu...
Skitkvalla jag vet, hitta inte kameran så fick duga med mobilbild.

Ska visa sen hur jag satte på det :) Fick av Daniela och Paulina! :)


Kommentarer
Postat av: julia

jonas :)

2011-07-12 @ 02:32:03
URL: http://wakati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0