Vi hade i alla fall inte tur med vädret!



Jämna och fina bilder här! Sitter nu i internercafét här på lägret och hör hur regenet slår mot taket.
Har regnat hela dagen och natten och känns ju sådär jättekul, men är ändå glad. Bilderna ovan kan inte förklara det bättre! Idag har vi haft fritt hela dagen och ikväll är det invigning för alla 38 000 scouter som är här. För någon dag sen hade IST:arna invigning med sång och raketer som nådde ändå till lägret, mysigt! Känner att jag skriver så här jättefagert (norrlänskan här då) men min datortid tar slut när som helst! Skriver sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0