Nagellack

Ungefär så hääääääääär taggad är jag på att måla naglarna!
Har en lite rolig idé till naglarna. Har velat testa det någgra dagar men inte hunnit att göra det, så nu ska det bli awesome att testa!
Idag har jag varit på syntest. Gick väl bra. Fått 0.50 mer styrka på båda, plus att jag fått nå brytningsfel, men jag är glad ändå. Får ju nya, snygga glasögon då...! :D Har dock typ beslutsångest för vilka jag ska välja... 
Efter syntestet så träffade jag Martin i stan en snabbis och sen gick jag hem. Nu så ska jag börja med naglarna, och sen kommmer Felicia hit och sover.

Kommentarer
Postat av: Malin H

inte lite nagellack.. ;)

2011-08-12 @ 17:40:54
URL: http://maalinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0