Igår var det avslutning för lägret, skrive...

dsc04479 (MMS)

Igår var det avslutning för lägret, skriver lite mer om det sen. Har varit vaken hela natten inatt. Vi har plockat ihop, lämnat in saker och busat runt och haft superkul! Sen vid 4 så gick de som sovit upp och då fick alla plocka ihop sina matsäckar och började gå till bussarna. Nu har vi åkt tåg sen 8 och min tidsrytm har blivit helt vrickad... Nu ska jag försöka att sova för äckelbusschauffören kunde inte vänta 20 sekunder på att jag fick ta fram åksjuketabletter innan han slängde ho min väska, och jag ska åka i 8 timmar!:( aja, han som får torka upp om jag spyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0