Emma får tvillingar nu!

Någon gång idag så ska min storasyster Emma (läsvärd blogg!) få sina två små bebisar!, spännande! ^^
Tryck på bilden för att komma till hennes blogg! :)


Sämst uppdatering här alltså. På tåget så var det ingen täckning så kunde inte blogga som det var tänkt då. Vi var i alla fall på Liseberg igår. Jag åkte ganska mycket men inga jättestora karuseller eftersom jag åkte med min 7 åriga lillasyter, men hon var nog modig som vågade åka Lisebergbanan två gånger :). Sen ville jag iallla fall åka en större. Så då åkte jag Balder, shit vad kort den är alltså! Fast kul ;).
Men nu går tåget, och då blir täckningen bajs igen så får se om jag uppdaterer mer innan hotellet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0