Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.





♥Jag är rädd för jättemycke! Fåglar, mörker, höjder, djupt vatten...
♥ Jag har 9 syskon. (Dock inte hel). Jag är moster åt 4 barn, snart 6! :)
♥ Jag har höga krav på mig själv, och svårt att ge mig själv beröm.
♥ Jag har typ någon fobi för när folk smaskar, snyter sig eller låter på något annat äckligt sätt.
♥Jag tycker inte om folk som skryter, och hatar att själv göra det.
♥Jag älskar att spela gitarr och piano.
Jag kan inte knäppa med fingrarna.
♥Jag är beroende av filmer och serier. Måste se minst en film eller ett avsnitt varje dag.
♥Jag älskar att titta på dans, och dansa såklart!
♥Om jag inte kan sova brukar jag spela Nintendo DS. (Aningen
pinsamt?)





Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej, fin blogg! Är du dansare? :)

2011-04-19 @ 22:34:37
URL: http://rybeerghh.blogg.se/
Postat av: michelle

Vad dansar du för stil/stiler? Har du sett sreetdance 3D? :)

2011-04-20 @ 21:14:59
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0