Lite Allt möjligt

Idag så kollade vi på tåskor på baletten, kul! längtar verkligen tills vi får dom! :D
Sen har jag inte gjort så mycket  idag, det vanliga. Varit i skolan, sett lite film, kollade lite på stan och datorn :)

Från: Sofia

Hur många centimeter är dina glasögon från över -till underkant ??

Exakt 4 cm :)

Från: F R I D A

Hur smakar en jordgubbe, beskriv detaljerat ;) Gott, kan man beskriva det på nå annat sätt? :)
hur länge har du och alexander varit tsm ? :) På fredag blir det fyra månader ♥ 
varför är jag så bäst? :D Du är rolig, lite små söt och en bra vän. Det gör mycket! <3
vad tycker du om mig?    ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Vad tycker du om våran klass? xd Jag älskar våran klass, sen sjuan började har jag fått nästan 15 nya bästisar :') Du är en av dom:)

Från: Moa

vad är de bästa med grodlår? Det låter så hilmla äckligt så jag har inte smakat det, har du? :)
vill du följa och köpa en lyxshejk på max?Alltid! :)
smsa mig då du har tid att hitta på nå, ok?Jajjamensan ;) <3

Från: marie

kan du gå på händer, med fötterna ihopbunda och en ögonbildel med rosa hästar på genom stan för min skull? Kan inte gå på händer så... :) Men om man gör det på barnviset "gå på händer" så ja ;)

vilken fot börjar du alltid att gå med? Höger tror jag :)

hör av dig nån dag? Ja! :)

vem är den knäppaste person du känner? Många:P

skulle du kunna färga ditt hår rosa för dina kompisars skull? Ja

kan du låta som en åsna? JO! :D

kan du göra en bakkaflopp (bakåtvolt) på studsmatta? kunde förr, men ramlade på nacken för nått år sen, så har aldrig vågat testa mer...

Vad är det bästa tvprogram du vet? Hmm, många. Gillar filmer :)

hur gammal är du extakt? År,månader,dagar,minuter,sekuder ;D haah Vet inte vilken tid jag föddes tror det var 21.15 eller nå :P

Exakt hur lång är du? Svårt att mäta själv men 159.5 :)

Vad är bäst?
chips/popcorn Chips
gelehallon/pimpim Olika
veghamburgare/vegkorv veghamburgare
skateboard/inlines Heh, skateboard
jag/du Jag :D
Natt/kväll Natt
färja/flygplan Om man har förstaklass på ett jetflygplan med massagestolar, flygplan. Annars färja
bil/tåg Tåg e mysigt :)

Från: linnea:)

hur många rosa små barbiehästar tror du fårplats i en elefants mage? För många

Från: ange

om du var en aprikos, vad tror du du skulle göra klockan 12.08 då? :) Bli mellanmål till en 7åring


Mest udda frågan    FRIDA!! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0