Beautiful

Hej! idag har det väl varit en vanlig onsdag. Det betyder långdag. har rysk folkdans  skitdans.
Aja.
Hade även NO-prov, det gick väl ganska bra :)
Sen jag har ätit middag har jag legat och kollat på en massa gamla videoklipp med några från klassen,
(minnen !♥) och tryckt i mig cheezballs.


 Imorgon är det tjejkväll. Det är att det är kvällsöppet i alla affärer. Då ska jag och teatergruppen  vara
 levande skyltdockor. Jag ska vara för guldfynd, och bära Kenzas smycken

Här är nångra av de :)

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej cooling!

2010-10-01 @ 22:34:29
URL: http://annastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0