Adidas and nails


Igår tog jag flyget från Luleå veid 11 tiden, då flög jag till Stockholm, när jag kom fram tog jag flygbussen till st eriksplan och knallade vidare till Fridhemsplan där min syster Paulina bor. :) När jag kom till henne så gick vi lite på stan, och jag köpte en Adidas tröja.



 Sen så åt vi middag, fikade och såf på film.








Idag så sov jag ut, sen så målade jag en uppsättning med lösnaglar som jag nog tar på mig nästa vecka, kommer bilder senare :) Lite senare tog jag tunnelbanan till Kista och träffade paulina. Vi gick på adidas outlet och då hittade jag denna :)



Gllar att det är ett adidasmärke på huvan okså, tar bilder sen.

Den betalade Paulina halva priset som en födelsedagspresen i förskott, tack! ♥








Köpte även detta fräcka nagellack idag, om man drar på det på vilken nagellacksfärg som helst så blir färgen matt. Smart och fint nu när det är höst och vinter! kommer användas mycket. Den här nailart designen gjorde jag i söndags, kommer bättre bilder sen! :)
Nu ska jag gå och lägga mig, måste upp tidiiiigt.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Celine

Jag har startat månadens blogg på bloggen och det hade varit jättekul om du ville vara med ^.^ Det är bara att skriva "jag är med" i vilket inlägg du vill!

2010-11-03 @ 09:36:17
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-11-03 @ 15:07:44
URL: http://teresebrodin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0