Here we go again

Nu har jag inte bloggat på jättelänge. Var skönt med en liten paus, har verkligen inte haft någon som helst lust att blogga. Kan berätta lita om vad som hänt sen förra inlägget :)

Förrförra helgen var jag och klassen och dansade på Dans i Novembermörkret som är i Skellefteå, kul!
Förra helgen sov jag, Julia P och Felicia över hos Julia W i Skellefteå, vi åt glass med typ alla glasstillbehör som någonsin uppfunnits ( helt seriöst ) och såg film. Det blev Paranormal Activity 2. Var inte lika läskig som 1an. Kunde ju till och med sova gott redan första natten efter vi sett den :(

Idag så köpte jag det här på Rima för att kunna göra lite julpyssel :)




Här är mina senaste naglar. De är inte filade här, så var finare sen då jag även fixade till de svarta tipparna. Mitt topplack på de hät naglarna är China Glaze nagelack som gör färgen matt. Finns en bild på det från när jag var i Sthlm. 
Tänkte ta en kort paus från lösnaglar nu. Både för att jag måste låta mina egna naglar återhämta sig och för att jag helt enkelt är sjukt less på dem. Men till jul blir det riktiga julnaglar! :)

Ett exempel på att jag är less på dem är att i fredags lyckades jag att både tappa en nagel i en gitarr ( i det där hålet ni vet ) och när jag skulle skaka ur den som tog ett tag, Så blev gitarren helt plötsligt en marackas. Bara musikläraren sett det från samma genialiska och positiva sida som jag gjorde. Sen när jag for till Julia W med bussen så skulle jag limma fast nageln igen, men när jag skulle ta fram limmmet ur jackfickan satt det fast. Visade sig att det läkt så att det fastnat i jackan. Så där gick jag, (eller ja jag åkte faktiskt buss ) me nio lösnaglar och fastlimmad kork i fickan :(

Aja, nu ska jag plugga franska puss till alla glada.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina naglar! :)

2010-12-15 @ 18:13:32
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0